IVML about | r&d | publications | courses | people | links

Γραφική με Υπολογιστές
Εργαστήριο Unity - Εργασία 2016
Ζητείται η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού (και το σχετικό Game Design Document) που να ενσωματώνει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

Πίστα
  • Ορθογώνια (top-down) πίστα στην οποία ο ένας παίκτης παίζει στο πάνω μέρος και ο άλλος στο κάτω (υλοποιείται μόνο ο κάτω παίκτης). Η πίστα χωρίζεται στη μέση από μια τάφρο, πάνω από την οποία υπάρχουν δύο γέφυρες, που ενώνουν τα δύο τμήματα. Ενδεικτική αναλογία για την πίστα είναι 2 ύψος : 1 πλάτος
  • Στη μεριά του κάθε παίκτη υπάρχουν τρεις πύργοι, δύο κόκκινοι στις άκρες και ένας πράσινος στη μέση (ο πράσινος έχει διπλάσια hitpoints από τους άλλους)
Χειρισμός
  • Ο χρήστης κάνει κλικ για να δημιουργήσει έναν χαρακτήρα που ανήκει σε ένα από τρία είδη (έστω Α, Β, Γ) επιλέγοντας το είδος από εικονίδια (με εικόνες)
  • Κάθε είδος προκαλεί καταστροφή στους πύργους κατά διαφορετικό ποσό hitpoints (το ορίζετε κατά τη σχεδίαση)
  • Κάθε χαρακτήρας, ανάλογα με τη ζημιά που κάνει στον αντίστοιχο πύργο, έχει αντίστοιχο cool down time. Με αυτή τη λογική, μεγάλη ποσότητα ζημιάς ισοδυναμεί με μεγαλύτερο χρόνο αναμονής πριν μπορέσει αυτός ο χαρακτήρας να χρησιμοποιηθεί ξανά
  • Οι χαρακτήρες πρέπει να δημιουργούνται μόνο σε θέσεις της πίστας που αντιστοιχούν σε ζυγές συντεταγμένες, και μόνο στο κομμάτι της πίστας που ανήκει στον παίκτη (το κάτω, δηλαδή)
Gameplay
  • Κάθε είδος χαρακτήρα κινείται με σταθερή ταχύτητα (ίδια για όλα τα είδη) προς τους πύργους του αντιπάλου, περνώντας από την πλησιέστερη γέφυρα
  • Ο χαρακτήρας Γ μπορεί να περάσει πάνω από την τάφρο
  • Όταν οι χαρακτήρες φτάσουν στον πύργο, μειώνονται τα hitpoints του πύργου κατά την αντίστοιχη ποσότητα και εμφανίζονται τα εναπομείναντα hitpoints πάνω από τον πύργο
  • Θα πρέπει, με τυχαίο τρόπο, να δημιουργούνται αντίστοιχα χαρακτήρες Α, Β και Γ στο αντίπαλο κομμάτι της πίστας, με κατεύθυνση τους αντίστοιχους πύργους του παίκτη.
  • Το παιχνίδι τελειώνει με επιτυχία όταν καταστραφεί ο πράσινος πύργος του αντιπάλου ή με αποτυχία αν καταστραφεί ο πράσινος πυργος του παίκτη. Επίσης, θα τετραμτίζει ανεπιτυχώς μετά από 3 λεπτά παιχνιδιού, που μετράνε από την πρώτη δημιουργία χαρακτήρα. Είναι λογικό ότι οι χαρακτήρες που κατευθύνονται στον κοντινότερο πύργο θα μπορέσουν να φτάσουν στον πράσινο, αφού καταστραφούν πρώτα οι δύο κόκκινοι.
Υπεύθυνοι Εργαστηρίου
,
 back to courses
 
© 15 The Image, Video and Multimedia Systems Laboratory